Ahhoz, hogy a megfelelő hirdetési formát válasszuk vállalkozásunk számára, érdemes tisztában lenni a különböző formákkal. Ezen cikk arra hivatott, hogy ki betekintést, ízelítőt adjon a Google hirdetés előnyeiről.
Először is, a Google hirdetés kapcsán az alap, amit tudni kell, hogy a Google a legnépszerűbb és legismertebb keresőmotor az interneten. Szinte behozhatatlan előnyökkel rendelkezik más keresőkhöz képest, és a keresési piac több, mint 70%-át birtokolja. A Youtube keresőmotorja is a Google tulajdonát képezi. A Google hirdetések választásának következő előnye, hogy széleskörű felhasználhatóságot biztosít.
Lehet szöveges, képi, vagy videós tartalmú a hirdetés, és ezeket a Google hirdetéseket több helyen is meg lehet jeleníteni, tehát akár a Google keresőjében, a Google Maps-en is, és a Youtube-on is. Továbbá, a Google hirdetéssel gyorsabban jönnek az eredmények is. Egyszerűbb a megoldás is, mint a közösségi média, vagy más választása esetén, és néhány lépést követően már indulhat is az első kampány. Ha pedig elindult a kampány, akkor máris a keresési találatok tetejére kerülhet a hirdető.
Ugyan kisebb költségvetéssel számolva, tehát már pár tízezer forinttal is el lehet kezdeni ezt a típusú hirdetést, ugyanakkor, ha komolyan szeretnénk tesztelni, és biztosabbra akarunk menni, akkor érdemesebb félretenni erre nagyobb összegeket is. A Google hirdetés jól mérhető, és a potenciális vásárlót is célzottan lehet elérni vele. Komolyabb érdeklődés esetén keresse fel a marketingkalkulator.hu oldalát, ahol megkapja a kellő tájékoztatást és megbízható partnercéget a sikeres hirdetésekért!