laminált padló

Elégedett laminált padló vásárlók beszámolói

Úgy tűnhet, hogy a laminált padlónak a töretlen népszerűsége miatt már nincs szüksége több reklámra, a marketing szakmai mégis úgy tartja, hogy egy idő után a szinten tartás is állandó ráfordítást igényel. A jelenlegi, információ központú világkorszak több szempontból is kedvez ennek a szükségnek.

Egyrészt, ahogy szokás mondani; a „szájreklám a leghatékonyabb marketing módszer”. Másrészt az internetes vásárlás szokása látványos korjelenségként veszi körül a hétköznapjainkat. Ez a kettő pedig nagyszerűen találkozik a laminált padló esetében: Gyakori tendencia az internetes rendelés és a vevői megjegyzések elhelyezése a webshopokban, amelyek hatékonyan ösztönzik az újabb laminált padló rendeléseket. Íme néhány konkrét vásárlói visszajelzés:

„Sokáig úgy képzeltük, hogy a nappalinkat padlószőnyeggel fogjuk beborítani a kényelem érdekében, a parkettától pedig valami miatt tartózkodtunk. Később, ahogy egy áruházban megismerkedtünk egy kedves eladó kollégával, bevezetett minket a laminált padlók – számunkra ismeretlen – világába. Nem gondoltuk, hogy ilyen jó áron, ennyire szép burkolatot fogunk találni, amely ráadásul a kívánt kényelmet is remekül biztosítja otthonunkban: a felülete szép sima, nem túl kemény és alig kell az ápolására gondot fordítani.” (Éva, 43 éves)

„Számunkra nem volt kérdés, hogy laminált padló fog kerülni az otthonunk legtöbb helyiségébe, továbbá az is alapvető szempont volt, hogy inkább egy magasabb minőséget képviselő modellt fogunk választani. Az volt a víziónk, hogy a laminált padlót lehetőleg évtizedekig élvezhessük, ezért olyan típust vásároltunk, amely extra védelmet nyújt a víz, a hő és a kopással szemben. Hajlandóak voltunk az átlagosnál több pénzt kiadni érte, cserébe viszont már 17 éve makulátlanul ragyog.” (Imre, 51 éves)